dijous, 7 de juny del 2007

El bo, el lleig i el dolent

Aquesta aturada de la Lliga ha estat molt inoportuna, però al menys ha tingut un aspecte que ens afavoreix: ha refredat l'eufòria madridista. A la capital només parlen de la selecció. Millor per a nosaltres. Els culés continuem pensant que la nostra sort està en mans del Saragossa. Però compte amb l'Espanyol. Vindran al Camp Nou amb ganes d'amargar-nos la festa. És un derbi enverinat. El bo és el Saragossa; el lleig, l'Espanyol i el dolent, com sempre, el Madrid.

Continuarà el REM?:
Reconec que estic una mica desconcertat. Alguns periodistes estan convençuts que la parella Eto'o-Ronaldinho no continuarà. En canvi, altres sectors de la premsa opinen tot el contrari i afirmen que el REM estarà l'any vinent al Camp Nou. Més important que els noms és la unitat del vestidor i el bon ambient. He escoltat tantes coses estranyes aquesta temporada dels cracks del Barça que no tinc gaire clar si Eto'o i Ronaldinho són compatibles. Això només ho saben els tècnics del Barça. Espero que prenguin la millor decisió per als interessos del club.

La Copa Catalunya:
Sobre la Copa Catalunya (que s'hauria de dir Copa dels Filials) ja sabeu la meva opinió. Preferiria que no se celebrés. Un torneig que porta el nom del meu país no pot ser una competició de segona. O de tercera. Aquesta nit jo no veuré el partit. Serà la meva manera de protestar.

La gent del Barça:
Aquest diumenge he assistit a la Trobada de penyes del Barça del Vallès a Cerdanyola. L'ambient ha estat fantàstic. Avui llegeixo a la premsa que a Ciutadella (Menorca) també s'ha celebrat amb gran èxit la Trobada balear. La passió pel Barça no només es viu i es mesura al Camp Nou.