diumenge, 3 de febrer del 2008

Que s'acabi la Lliga

Profundament cabrejats. Així estem els culés en aquests moments. Ens hem deixat a Bilbao dos punts... i mitja Lliga. Al Madrid, ara, cal mirar-lo amb prismàtics. Estan a 9 punts, és increïble. Als culés ens esperen doloroses tardes de diumenge. Jo ho tinc clar: jugaria la Lliga amb els suplents i em centraria en la Champions i en la Copa del Rei.

Els maletins no són suficients:
Maletins per als rivals del Madrid. Aquesta és la idea que vaig llançar la setmana passada. Però el Madrid continua guanyant sense massa problemes. Com diu el meu amic Lluís ja només ens queda que el govern decreti la il.legalització del Madrid perquè el Barça tingui més opcions per guanyar la Lliga.

L'opinió dels meus pares:
Estic preocupat. He rebut aquest SMS de la meva mare: "Fill meu, el teu pare s'ha tancat al lavabo i no vol sortir fins que Rijkaard dimiteixi. Paasa't per casa perquè recapaciti. Un petó". Tinc un dubte. Qui ha de recapacitar, el meu pare o Rijkaard?