dissabte, 4 d’abril del 2009

Tinc l'entrada!

Molts lectors d'aquest bloc em pregunten si he aconseguit una entrada per a la final de la Copa del Rei. Amb gran satisfacció puc anunciar que... efectivament m'ha tocat una entrada! Estic emocionat. En els jocs d'atzar mai no he guanyat res (exceptuant un raquític bingo de 8 euros). Però en els sortejos del Barça sóc un afortunat. Vaig aconseguir la meva entrada per a París i ara la sort s'ha repetit.

He de confessar que sóc optimista. Sempre que he assistit a una final... el Barça ha guanyat. He vist en directe una final de la Champions (contra l'Arsenal a París), dos finals de la Recopa (la mítica de Basilea i la que vam jugar contra l'Standard de Lieja) i dos finals de la Copa del Rei (els nostres rivals van ser l'Sporting de Gijón i el Las Palmas). Cinc finals... cinc victòries. 100% d'efectivitat. Espero que duri la ratxa.

I ara... a pel Valladolid i el Bayern de Munic. El triplet està cada vegada més a prop. Força Barça.