dijous, 26 de gener del 2012

No vull molestar a ningú, però algú hauria de dir-los que han quedat eliminats

Recordo moments de gran tensió a la meva vida: una turbulència que gairebé destrossa el meu avió, una fallada elèctrica que em va deixar tirat en la part alta d'una nòria, una enrampada que em va deixar paralitzat a 40 metres de la sorra de la platja. Però no recordo uns moments de tanta tensió com els últims 15 minuts que vaig viure ahir al Camp Nou.

Va ser inhumà. No sabia on posar-me. Ho vaig provar tot: sota la butaca, en un lavabo, a l'ascensor que puja a la tercera graderia. Ja té raó el meu pare. Sempre em diu que m'oblidi del futbol i que em passi a la petanca o al parxís. Però quan l'àrbitre va xiular el final... aaaaaaaah, la sensació d'alleujament, de descans, d'alegria va ser total. Em vaig quedar clavat a la meva butaca amb un somriure Profidén fins que el servei de seguretat del Barça (que ja em coneixen) em va donar un toc: "Senyor Picó, sisplau, sempre és l'últim a abandonar l'estadi. Vagi desfilant".

El Madrid ha quedat eliminat: tinc proves
Si el millor Madrid de tots els segles (segons la premsa de Madrid) va ser incapaç de guanyar-nos ahir… crec que mai ho aconseguirà. Ells estan eufòrics amb l'empat. Crec que no s'han assabentat que han quedat eliminats. Fins i tot parlen d'una gran final Madrid-Mirandés. Esquizofrènia en estat pur. Jo no vull furgar en les ferides ni ser desagradable amb ningú, però crec que és la meva obligació com a periodista anunciar públicament que… el Madrid ha quedat eliminat de la Copa del Rei. Ho juro. Tinc proves. Puc aportar fotos, vídeos i retalls de premsa.

La meva novel·la "Casats contra solters": Gràcies per les vostres paraules d'ànim. La pàgina de Facebook ja té 50 "m'agrada". Bieeeeeen. http://www.facebook.com/pages/casats-contra-solters/329932537027416

Una a-barça-da!!!!!
A semifinals!!!!