dimarts, 10 de març del 2009

Quatre castanyes

Estic excitat, eufòric, emocionat. Quan era petit els meus pares em van ensenyar que no hem d'alegrar-nos de les derrotes alienes. És cert. És de mala educació. Aquesta nit vull demanar perdó als meus pares perquè em sento excitat, eufòric i emocionat amb les quatre castanyes que ha encaixat el Madrid a Liverpool. És el càstig just per tanta prepotència. He seguit el partit en un cèntric bar de Barcelona i confesso que he vist a altres pecadores que com jo també s'han alegrat amb les derrotes alienes. No tinc res més que afegir. Avui soparé amb música dels Beatles i una foto de Fernando Torres (que sempre m'ha caigut fatal). I començaré a pensar de què em faig els bocates que m'emportaré al Camp Nou. El Liverpool ha complert, ara ens toca a nosaltres.