dimecres, 13 de març del 2013

Ja he sortit del balneari!!!

A les 22.35 d'ahir dimarts, 12 de març, va entrar a la meva habitació del balneari el doctor Valldonzella. Jo estava amagat sota el llit demanant a les forces divines que el Barça eliminés el Milan. Ja sabeu que els metges m'havien prohibit qualsevol contacte amb l'exterior. El discurs del doctor va ser curt, clar i contundent: "Ens hem follat el Milan. 4-0".

I la meva cara es va il.luminar. I vaig recuperar el somriure. I vaig recuperar també la il.lusió per la vida. I em van venir ganes de menjar una fideuà. I vaig abraçar al doctor i li vaig clavar un petó als morros. I també vaig petonejar a la Dolors, la meva inferemera. I a la Lluïsa, la dona de la neteja. Vaig petonejar a tothom. Inclòs al gos Treski.

A les 22.40 el doctor Valldonzella em va donar l'alta: "Amic Alfred, veig que t'has recuperat de la teva terrible depressió. Ja pots marxar". I vaig sortir del balneari amb la mateixa alegria que aquell personatge que s'escapava de la presó a la pel.lícula "L'exprés de mitjanit".

Al carrer m'esperaven els meus amics i familiars. Tots plegats vam cantar l'himne del Barça unes deu vegades i el mític crit de guerra "Madrid se quema se quema Madrid".

Aquest article ja l'estic escrivint des de casa meva. M'he curat!!! Ja no necessito antidepressius!!! Plou a Barcelona, però jo només veig un sol radiant a la meva vida.

Visca el 4-0!!!!
Que tremoli l'enemic!!!
Força Barça!!!