dilluns, 16 de gener del 2012

Madrid-Barça: sóc optimista, però ja he comprat Tranquimazins

Després de veure com han anat els dos últims partits de Lliga (Espanyol i Betis) ja tinc clar que aquest any patirem. Però no passa res. Com que estem en època de rebaixes he aprofitat una oferta d'una farmàcia i he comprat 3 capses de Tranquimazin al preu de 2.

No hem perdut mai al Bernabéu: És dilluns. 4 de la tarda. Em sento optimista per dues raons: perquè ja m'he pres mig Tranquimazin i perquè les estadístiques són espectaculars. Des que Guardiola és entrenador del Barça, hem jugat 12 partits contra el Madrid. I només n'hem perdut un. I dels 6 partits que hem jugat al Bernabéu... atenció: quatre victòries i dos empats. Oooooooooh! Vaig a recrear-me en l'eufòria:

-Lliga: 2-6, 0-2, 1-1 i 1-3
-Semifinals de Champions: 0-2
-Supercopa d'Espanya: 2-2

Ara mateix entraré al Youtube i tornaré a mirar tots els gols d'aquests partits. Qui diu que no és bo viure del passat?

Estic sense casa talismà: Estic buscant una casa o un bar talismà per veure el Madrid-Barça. La casa del meu cosí només serveix per als partits de Lliga. Queda descartada. També queden descartades la del meu germà i la meva. No tenim Canal+. Em queden poques opcions. Per ser més exactes només me'n queda una: el mític restaurant xinès del carrer Diputació. Vaig a reservar taula!

"Casats contra solters": Estic mooooolt content. I vull compartir l'alegria amb els meus lectors. El proper 10 de febrer (ja queda menys) surt la meva nova novel.la. Oé, oé, oé. Es titula "Casats contra solters". Voleu saber de què va? Mireu, mireu:
http://www.facebook.com/pages/Casats-contra-Solters/329932537027416

Una forta a-barça-da!!!! (una admiració per cada gol al Betis)