dissabte, 5 de maig del 2012

Érem molt grans i Pep ens ha fet eterns

Abans de l'arribada del Pep, el Barça ja era un club grandiós. Enorme. Però jo sempre tenia la sensació que ens faltaven més títols al Museu. Amb les 13 copes que ha guanyat el Pep en el seu regnat ara ja podem proclamar que a més de grandiosos som eterns. Només cal posar a Youtube "els millors moments del Pep Team". Oooooh, és brutal. Et cau la bava: el 2-6 al Bernabéu, les dues Champions, els dos Mundials de Clubs, la Supercopa d'Espanya contra el Madrid. Orgàsmic.

Messi sempre t'alegra el dia: Avui he tingut un mal dissabte. La noia que m'agrada m'ha donat carabasses, m'han sortit unes goteres al menjador i la factura de la llum m'ha deixat sec. Però no passa res. Arriba Messi i li clava 4 a l'Espanyol. Messi sempre t'alegra el dia.

Trobada culé: Aquest dijous, 10 de maig, un grup de culés ens reunirem a la sala cultural Braingymbcn (Bori i Fontesta, 37, Barcelona) per comentar l'actualitat del Barça. El convidat especial serà el periodista del diari Sport i d'Ona FM Ivan San Antonio. Hi esteu tots convidats.

Una-barça-da!!!! (una admiració per cada gol a l'Espanyol)