dijous, 24 de maig del 2012

Volem el Xupito!

La senyera, prismàtics, paraigua (tot i que el meu cosí m'ha dit que farà sol), càmera de fotos, pijama, xancletes, una camisa de recanvi i, el més important, l'entrada! Crec que no em deixo res. Quins nervis! Ja sé que la Copa del Rei més que una copa és un xupito, però tinc moltes ganes de guanyar-la. Marxo a Madrid amb uns bons amics: el Xavi, el Sammy, el Joan, el Gerard... Per cert, hem, reservat hotel a Alcorcón, la mítica ciutat que va ser escenari d'un 4-0 gloriós. Visca Alcorcón!

Només espero que Messi, Xavi, Iniesta i companyia encara se'n recordin de jugar a futbol. Fa un mes que pràcticament estan de vacances. Si guanyem... serà la bomba. I si perdem... felicitaré a la gent de l'Athletic.

Us deixo... que encara he de preparar bocates i la carmanyola. Després d'escoltar les declaracions de la senyora Aguirre no em ve de gust gastar-me ni un sol euro a Madrid.

Força Barça!
Volem el Xupito!