dilluns, 9 d’abril del 2007

Dissabte de Passió

Saragossa 1-Barça 0

Estic escoltant una ràdio catalana. Els oients -tots del Barça- estan indignats amb el partit d'avui i el joc de l'equip. Jo també estic decebut, és clar, però no més que altres dies. El Barça, fora del Camp Nou, és un equip fràgil. Hem jugat a la Romareda com a molts estadis: sense agressivitat i sense instint letal.El Barça continua sent el favorit per guanyar el títol, bàsicament per una qüestió: tenim millor calendari: Sevilla, València i Madrid encara han d'enfrontar-se entre ells. Els seguidors del Barça, de tota manera, som exigents. Volem la Lliga, naturalment, però també volem sentir-nos orgullosos del joc de l'equip.

Dolent o molt dolent, ja veurem:
El resultat d'avui será només dolent o molt dolent en funció dels resultats dels nostres rivals. El València acaba de perdre a Bilbao. Bona notícia. Si demà Madrid i Sevilla punxen, la derrota d'avui serà menys dolorosa. No obstant això, és un rotllo estar sempre pendents dels altres.

Ronnie i Messi:
No ho entenc. Fa una setmana, Ronnie i Messi meravellaven al Camp Nou. I avui han passat sense pena ni glòria per la Romareda. Aquesta irregularitat em desconcerta. Deuen ser els misteris de la Setmana Santa.

Mones del Barça:
És emocionant veure tantes mones del Barça i tantes figuretes de xocolata amb les cares de Ronaldinho y Eto'o. Malgrat la derrota, els nens i nenes es mereixen una mona del Barça. La meva neboda tindrà els clàssics ous, el pollet, un ninotet Disney i l'escut del Barça de xocolata. Bones queixalades!

Sí, sí, sí. Hem guanyat a París:
Els mitjans de comunicació estan demostrant un gran interès per la meva novel.la. Moltes gràcies. Les entrevistes em permeten parlar de literatura ... i del Barça. Totes les emissores que visito han realitzat magnífics muntatges musicals amb cançons del Barça i la narració dels gols d'Eto'o i Belletti. És fantàstic. Amb la promoció del llibre estem revivint la final de París. Un goig.

L'opinió de la meva dona:
"Estic farta de regalar punts aquesta temporada. Cada vegada som més semblants a la secció de bàsquet: irregularitat en estat pur. Som capaços del millor i del pitjor. I per favor Rijkaard... no experimentis amb tàctiques d'escacs".