dilluns, 9 de juliol del 2007

Esperant temps millors

El meu estat d'ànim va millorant lentament, tot i que arrossego la ressaca del maleït mes de juny. El tema dels fitxatges el segueixo amb poc interès. Cada matí, quan passo pel quiosc, m'agradaria llegir a la portada de la premsa esportiva: "Els jugadors del Madrid van donar positiu contra el Mallorca i el Madrid perd la Lliga. El Barça és el nou campió". També m'agradaria llegir que el Milà ha renunciat a la seva Copa d'Europa i la lliura al Barça, perquè porta Unicef a la samarreta. En els meus somnis, som campions de Lliga i de la Champions.

Les vacances més importants són les meves:
Espero que els jugadors del Barça estiguin descansant molt. Però les úniques vacances que m'importen són les meves... que arribarán d'aquí 15 dies.

1 comentari:

Unknown ha dit...

L'equip que estem muntant fa cagar. És bo de collons! Ànims!