dilluns, 21 de gener del 2008

Cal preparar els maletins

Barça 1 - Santander 0

La situació és dramàtica. El Barça guanya, però el Madrid també. Els set punts de diferència semblen insalvables. Als culés no ens queda una altra sortida que començar a preparar els maletins perquè els rivals del Madrid tinguin una motivació extra. Ja sé que és molt dur (i trist) arribar a aquests extrems quan encara falten quatre mesos per al final de la Lliga. Però no hi veig una altra solució. Per la via esportiva no guanyarem la Lliga. La meva aportació és de 20 euros.

Bojan i Giovanni:
Les dues perles de can Barça encara estan una mica verdes. Alguns elogis que han rebut em semblen exagerats. Rijkaard hauria d'administrar la seva presència en el primer equip.

Els meus pares opinen:
La meva mare, l'optimista de la família, està convençuda que el Madrid punxarà contra els equips petits. "Tranquil fill, la sort del Madrid no pot durar tota la vida", em diu. El meu pare, per la seva part, ha tirat la tovallola després de l'Atlético-Real d'avui. Els seu SMS no deixa dubtes: "Parla amb Laporta, la Lliga l'hem de jugar amb el Barça B. Els titulars només per a la Champions i la Copa del Rei".