dilluns, 7 de gener del 2008

I el rei Baltasar va al.lucinar

El Barça o els Reis d'Orient. Quin dilema. La cavalcada de Barcelona començava a les 7 de la tarda i el partit de Mallorca, a les 8. Al final vaig haver d'optar per una solució ortopèdica. Vaig assistir a la cavalcada amb la meva neboda de 5 anys i vaig escoltar el partit per la ràdio amb uns walkmans una mica obsolets. El 0-1 em va agafar saludant el rei Baltasar. Vaig cridar amb força "goooool" i, per uns instants, em vaig convertir en el centre d'atenció de centenars de mirades. Molts espectadors es van encomanar de la meva eufòria i també van cridar "gooooool" amb vehemència. El rei Baltasar va al.lucinar.

Carta als Reis:
El meu amic Baptista, culé incondicional i pare de dos preciosos nens, ha escrit una carta als Reis. No els demana ni la Lliga ni la Champions. Només vol que el Barça sigui més competitiu perquè els aficionats (especialment els més petits) no perdin la il.lusió. Comparteixo els sentiments del meu amic. El Madrid va estar uns quants anys fent el ridícul per culpa de la desídia de les seves estrelles mediàtiques i la distracció dels seus dirigents. Sisplau... que no ens passi el mateix.

Penso en la Champions:
No ens enganyem, la Lliga està complicada. Set punts són molts punts i encara hem de visitar el Bernabéu. No tiraré la tovallola, naturalment!, però començo a pensar més en la Champions que en la Lliga. El Celtic és un rival accesible. Si no salta la sorpresa ens ficarem a quarts de final, es a dir, a quatre partits de la final. Sona bé.