dilluns, 21 de gener del 2008

Memorable jornada de Copa

D'acord, hem jugat un partit avorrit (he estat a punt de clapar-me en diverses ocasions). Però els culés teníem unes ganes bojes de deixar KO al Sevilla, un dels equips que més ens ha fet la guitza en els últims temps. Objectiu complert. La Copa del Rei és aquella competició que si t'eliminen no passa res, però si la guanyes ets el rei del mambo.

Le Monde la va cagar:
Gran notícia. Un jutjat ha donat la raó al Barça. El diari Le Monde va publicar fa més d'un any que el Barça estava implicat en un tema de dopatge durant la temporada 2005-2006. Aquella notícia em va deixar glaçat. Vaig arribar a pensar que ens treurien la segona Copa d'Europa. Com a periodista encara no entenc la cagada d'aquest diari tan prestigiós. Sento pena i vergonya. Com a culé, estic encantat amb la sentència. Le Monde haurà de pagar al club 300.000 euros. Toca a un euro i mig per soci.

L'opinió dels meus pares:
Divisió d'opinions a casa. La meva mare m'envia un SMS: "Visca! Ja estem a quarts. Ho sento pel president del Sevilla, je, je". El meu pare, en canvi, estava de mal humor: "Fill meu, ja som com el Madrid. Ens classifiquem jugant fatal. Així no anirem enlloc".

Dimecres gloriós:
El Madrid ha estat eliminat de la Copa per l'ensaimada mecànica. Bravo. Una derrota que espero de tot cor que passi factura als merengues. També he celebrat el KO de l'Espanyol. Ha estat un dimecres glorios.