dimarts, 20 de maig del 2008

Ningú no sap res

Estava recordant una d’aquelles enquestes que et lliuren els hotels. El client ha de respondre si ha quedat "molt satisfet", "bastant satisfet", "poc satisfet" o "gens satisfet" dels serveis utilitzats. Doncs bé, després d'escoltar les explicacions de Joan Laporta, Txiki Begiristain i Marc Ingla, no em queda més remei que marcar amb una X la casella de "gens satisfet".


Els meus motius per no estar gens satisfet:

1.- Ningú no assumeix la responsabilitat del fracàs. Totes les culpes són per a Rijkaard i els jugadors.

2.- Ningú no sap res de les sortides nocturnes d'alguns jugadors.

3.- Marc Ingla desconeix si alguns jugadors han estat multats per Rijkaard.

4.- Què ha passat amb Ronnie? Ningú no sap res.

5.- Per què hem quedat a 18 punts del Madrid? Misteri total.

6.- Quin és el pla d'acció per a la pròxima temporada? Només ho sap l'Esperit Sant.

Sóc un soci desconfiat:
En aquests moments tinc una angoixa important (i no penso visitar el meu psiquiatra per treure-me-la del damunt). Per què he de pensar i creure que els errors, la indisciplina i la falta de compromís dels últims 2 anys no es repetiran? He vist el meu president, Txiki i Ingla desorientats, espantats, a la defensiva. Potser sí que hauré de visitar el meu psiquiatra.