diumenge, 4 de maig del 2008

No estic per tirar coets

La meva mare m'acaba de trucar per dir-me que hem guanyat 6-0 al València i que el Madrid s'ha proclamat campió de Lliga. Doncs molt bé. Avui he desconnectat del món real. No he assistit al Camp Nou en senyal de protesta per tot el patiment que he viscut al llarg de la temporada. Resulta curiós (per no dir patètic) que després de tants partits sense marcar un gol, l'equip li fica sis al València. Ens podíem haver guardat algun per a Manchester. El meu humor, com es pot comprovar, està sota mínims. No estic per tirar coets. Això ho deixo per als del Madrid.

Reflexions poc optimistes:
1.- Que avorrida és la Lliga quan lluites pel segon lloc. Em consolo pensant que pitjor estan els del Múrcia o els del Llevant.

2.- Deco i Eto'o han vist targeta groga i no jugaran al Bernabéu. Tot sembla indicar que s'han autodescartat. Jo els autodescartaría per a sempre.

3.- El passadís del dimecres és una dura penitència. Especialment per als seguidors. Crec que Laporta, Txiqui i Rijkaard també haurien de fer el passadís als merengues. Són tan responsables com els jugadors.

4.- Cada vegada que penso en el codi intern del Barça i veig les fotos de Ronaldinho bevent cervesa... m'entra un atac de riure. Jo també beuré cervesa per oblidar que tenim un codi intern.

5.- Tal com estan les coses, només confio en el Barça... d'hoquei sobre patins.