dijous, 4 de juny del 2009

Sóc un comprador compulsiu

Ja sé que ara toca parlar de fitxatges, renovacions i baixes. Però jo, ho sento, continuo ancorat en el passat. La meva única preocupació en aquests moments és localitzar i comprar tots els records relacionats amb el triplet. Ahir vaig visitar la Botiga del Barça, la del Camp Nou. Ja està a la venda la samarreta que van lluir els jugadors el dia de la rua. A la part de davant s'hi pot llegir: "Copa, Lliga i Champions". I a la part de darrere hi apareixen els noms de la plantilla. Des de Pedro a Messi. Meravellós. Només ha sortit en un color: el blau marí. I com és de la marca Nike, el preu et deixa ximple: 30 euros. Malgrat la crisi, la samarreta és un èxit brutal. Em va dir un empleat que se'n venen unes mil al dia. Per descomptat jo ja tinc la meva (amb el carnet de soci hi ha un raquític descompte del 5%). Penso estrenar-la aquesta nit, que tinc un sopar.

Volia comprar més records triomfants, però Nike està en pla garrepa i no ha tret més productes. Quina llàstima. Fins i tot l'equipació oficial de la temporada 2008-2009 ja ha estat retirada de la Botiga. Ara només es venen les noves (la que té més franges i la de color salmó), Vull demanar-li al senyor Nike que deixi un petit estoc per als romàntics com jo. Que ningú no oblidi que ha estat l'equipació més victoriosa de la història del Barça.

Ansiós per aconseguir més "merchandising" del triplet, aquest matí he visitat quioscs, llibreries i paradetes culés de Barcelona. I m'he posat les botes. He descobert un grapat de samarretes sensacionals. La més espectacular és un homenatge al "chorreo" del Bernabéu. Té inscrit un 2-6 gegant i la lletra de la cançó de moda: "O le lé, o la là, ser del Barça és el millor que hi ha". Brutal. També he comprat una que posa "Al loro, tricampions". El sentit de l'humor que no hi falti. Finalment, en una parada culé prop del Camp Nou, he trobat una samarreta amb l'escut del Barça i la llegenda "Tricampions 08-09". Visca la moda culé.

Més coses. A la meva filmoteca, al costat de les pel·lícules de Billy Wilder i John Ford, ja hi descansen dos DVD's imprescindibles: el de la final de Roma (nou euros) i el del 2-6 (dos euros). També he comprat dues bufandes commemoratives (una de la Lliga i una altra del triplet). L'única cosa que trobo a faltar és una bandera amb la paraula "Tricampions". Qui s'anima a dissenyar-la? Seria perfecta per als balcons. I posats a demanar... quan podré comprar el banyador, les xancletes, el matalàs inflable, el flotador i les pales del triplet? Ja sé que és important fitxar Ribéry i Forlán, i renovar Guardiola... però jo necessito material per presumir a la platja. Ho entenen, oi?