dijous, 29 de desembre del 2011

Per un 2012 mooooolt culé

No vull que s'acabi el 2011. Ha estat un altre any de traca i mocador: l'equip ha jugat de conya, hem guanyat la Lliga, la Champions, la Supercopa d'Espanya, la Supercopa d'Europa i el Mundial de Clubs, i a més a més Bill Gates, Kobe Bryant i Shakira s'han fet del Barça... No puc demanar res més! Això és massa!

Ja queden poques hores per al 31 de desembre. Ja sabeu, 12 campanades, 12 raïms, 12 desitjos culés. Aquesta és la meva llista:

1.- Guanyar la Champions

2.- Que el Madrid quedi eliminat a vuitens de final contra el CSKA de Moscou (és una tradició que no hem de perdre)

3.- Guanyar la Lliga (encara que sigui en l'últim minut de l'última jornada)

4.- Si guanyem la Champions, també m'agradaria guanyar el Mundial de Clubs del 2012

5.- Guanyar la Copa del Rei (però si es compleixen els quatre desitjos anteriors no m'importa que la guanyi l'Athletic de Bilbao o la Reial Societat. Hem de ser solidaris amb altres equips)

6.- Que renovi el Pep

7.- Molts títols per a les seccions (em fa il.lusió la Champions de futbol sala)

8.- Que els bocates del Camp Nou siguin més barats (ho demano cada any i no hi ha manera)

9.- Més urinaris al Camp Nou per no fer cues infinites (també ho demano cada any)

10.- Que la meva neboda de 9 anys no es faci de la Roma (Bojan és molt Bojan).

11.- Messi Pitxixi (no demano que sigui Pilota d'Or perquè això ja està fet)

12.- I molta, molta, moooolta felicitat per a tots els culés del món

Visca el Barça i Feliç 2012!!!!! (una admiració per cada títol guanyat el 2011)