dimarts, 18 de desembre del 2007

15 de desembre: gol, gol, gol

València 0-Barça 3

M'he llevat eufòric, amb unes ganes boges de comprar tots els diaris esportius. A les 11 ja estava al carrer. El comentari del senyor del quiosc era previsible: "Caram Alfred, només matines quan guanya el Barça". D'11 a 1 he devorat la premsa. D'1 a 3 he navegat per totes les webs esportives. De 3 a 4 m'he empassat els resums de televisió. Quin gust! No sempre es guanya a València per 0-3. El 15 de desembre: gol, gol, gol. I ara, amb el vostre permís, aniré a fer la migdiada.

Els sopars d'empresa seran blaugranes: Entrem en la terrorífica setmana dels sopars d'empresa. I dels "amigos invisibles". Era molt important que el Barça guanyés a València. Els culés podrem treure pit.

Barça 3 -Madrid 1: Estic optimista. Diumenge guanyarem al Madrid. Volia pronosticar un 4-1, però l'absència de Messi es notarà. Serà un 3-1. Culés... preparem la gorra, la bufanda i la senyera. Diumenge, a les set de la tarda, no hi haurà esperit nadalenc al Camp Nou.

Els meus pares opinen: Feia temps que no veia tanta unanimitat a casa. La meva mare m'envia un SMS: "Fill meu, el teu pare i jo estem en un restaurant de la Barceloneta menjant paella... valenciana. Je, je. Visca el Barça".