dilluns, 14 d’abril del 2008

El Barça de la Lliga no em motiva

El Barça de la Lliga no em motiva. I ho dic amb tristesa. Ahir, a les 10 de la nit, estava sopant tranquil.lament en un preciós restaurant de Barcelona que no tenia televisió. Em vaig concentrar en l'àpat i en la companyia. A les 12 li vaig preguntar a un cambrer si sabia el resultat final del Recreativo-Barça. I em va dir que havíem empatat a dos. "Així no anem enlloc. M'he estalviat 90 minuts de patiment", vaig pensar amb optimisme. El Barça de la Lliga m'ha decebut profundament i he decidit que ja no m'amargarà més caps de setmana. Ara, tota la il.lsuió està en la Champions. Només falten 10 partits per al Barça-Manchester. Estic molt excitat! El meu pla per als propers dies consistirà en llargs passejos per la platja de la Barceloneta, ioga, respiracions i unes infusions relaxants.

Espanyol i Madrid:
El Barça de la Lliga no em motiva, però encara hem de jugar contra els nostres dos grans rivals. Els periquitos ens van enfonsar en la misèria fa un any amb aquell gol en l'últim minut de Tamudo i em ve de gust una revenja al Camp Nou. També em ve de gust empatar o guanyar al Bernabéu per desmoralitzar (enacar que sigui una mica) als merengues. En aquests dos partits està en joc l'orgull de milions de culés. Espero que algú li ho expliqui a Henry, Touré, Abidal i companyia.

Tot surt malament:
El Barça d'handbol i bàsquet han quedat eliminats de la Copa d'Europa. Quina ràbia. Vaig a mirar si hem guanyat en pentanca o pesca submarina.