diumenge, 27 d’abril del 2008

Que arribi el dimarts

Truco els meus amics amb una proposta: "Quedem per veure el Barça?". Tots se sorprenen de la meva convocatòria. La resposta és unànime: "No i no, quina ximpleria". Uns prefereixen anar al cinema amb la xicota o la dona. Altres aprofitaran la tarda per fer unes compres a Ikea. Fins i tot els més culés troben excuses tan apassionants com que ja l'escoltaran per la ràdio mentre pinten la paret del menjador. És evident que el Barça de la Lliga no interessa ningú. He vist elpartit, més sol que la una, en un bar amb pantalla gegant. Sóc un ingenu. He perdut dues mervalloses hores de la meva vida. Ara només penso en el Manchester. Però, passi el que passi a la Champions, aquest Barça necessita canvis amb urgència. El que ha succeit avui a Riazor ha estat penós. Més que 11 jugadors semblaven 11 zombis. El Barça de la Lliga és una pel.lícula de terror.

Podem eliminar el Manchester:
Sortosament, el Barça europeu és diferent. Ja només queden tres dies per al gran partit. El Manchester ha jugat aquesta tarda contra l'Arsenal i m'ha semblat un equip molt vulgar. Suposo que el dimarts mostrarà una cara més agressiva, però podem desactivar el seu joc ficant un golet. Serem capaços de marcar un golet? Amb un en tinc prou. Confio en Sant Messi.

Els meus pares opinen:
La meva mare m'envia un SMS: "Fill meu, marxem a un hotelet dels Pirineus, aillat de la civilització. El teu pare no vol estar a Barcelona si el Madrid guanya la Lliga. Es posa molt nerviós quan escolta els petards dels merengues. Bon cap de setmana".