dimecres, 13 d’agost del 2008

Aquest Barça no fa patir

Oe, oé, oé. Havia demanat en el meu últim article un 5-0 i els jugadors del Barça m'han regalat un 4-0. Mil gràcies. El partit m'ha agafat en plenes vacances i no estava jo per a excessius patiments. Aquest 4-0 deixa l'eliminatòria pràcticament sentenciada. Demà tornaré a la platja relaxat i amb un somriure profidén.

Quatre reflexions positives:

El futbol a l'estiu és fantàstic:
Pots anar a l'Estadi amb bermudes i xancletes. La temperatura és perfecta. I pensar que al gener m'emporto la gorra, la bufanda, els guants, una manteta i les botes de muntanya.

Eto'o, Eto'o, Eto'o:
És el gran fitxatge de la temporada. Avui ens hem reconciliat amb ell. Així som els socis del Barça: tenim bon cor i sabem perdonar. Samuel no ens fallis.

Esperant el miracle:
Henry ha jugat un gran partit i ha marcat un golàs. Veurem per fi a l'estrella de l'Arsenal? Tant de bo Guardiola aconseguexi el miracle.

Hores de calma:
Després dels complicats capítols que hem viscut en els últims tres mesos (final de Lliga patètic, moció de censura, dimissions de directius, nou entrenador) avui el Camp Nou ha estat una bassa d'oli. La calma ha tornat. Fins quan? De moment, carpe diem.