dimarts, 12 d’agost del 2008

No em perdré el partit

He interromput les vacances per assistir al Camp Nou. Ja sé que el partit es podrà veure per la tele i que aquests polacs del Cracòvia són quatre penjats, però la Champions és la Champions i ara més que mai hem de donar suport a l'equip. Això sí, assistiré a l'Estadi amb bermudes i xancletes. I m'imagino que seré l'enveja de la tercera graderia del gol nord perquè aquest any estic lluint un bronzejat espectacular.

Visca la il.lusió:
Guardiola ha promès aquestes coses que tant ens agraden als culés: treball, esforç, dedicació, compromís. ¡Ah! És meravellós que aquests adjectius hagin tornat a Can Barça. Jo també prometo esforç i compromís. I per això demà no fallaré a la cita.

De Ronnie a Bojan:
En un any les coses han canviat radicalment. En l'anunci promocional del Gamper 2007 hi podíem veure Ronaldinho, Henry i Eto'o. En l'anunci del 2008, ¿saben quins jugadors hi apareixen? Doncs... Xavi, Iniesta i Bojan. Quin canvi.

No estic per a ensurts:
He de reconéixer que arribaré al Camp Nou molt relaxat després de diversos dies de sol i platja. El meu cos no està per a ensurts i taquicardies. Sisplau, que ningú no m'amargui les vacances. Si podem guanyar 5-0, millor que millor. Força Barça.