diumenge, 19 d’octubre del 2008

La Lliga es guanya així

La Lliga també es guanya jugant com avui: sense brillantor, però amb eficàcia. A diferència dels últims dos anys, el Barça es deixa la pell en camps complicats i agressius com el de Sant Mamés. Aquests nois de l'Athletic no tenen res especial, però corren, lluiten i reparteixen llenya com ningú. El Barça "senyoret" de l'any passat, per exemple, hagués perdut 2-1. Però la nova generació de jugadors (Piqué, Víctor Sánchez, Sergio Busquets, Alves) han jugat sense complexos. I si Valdés atura el que ha d'aturar i Eto'o fica el seu golet (o golàs), doncs tres punts i fins al proper partit.

Virus FIFA:
Els partits de les seleccions nacionals són un desastre per al Barça: els jugadors ens arriben lesionats o esgotats. El resultat final és que hem jugat amb un equip de circumstàncies, sense Xavi i Messi. I tot i així hem guanyat.

Messi, Xavi i Eto'o candidats:
Per als culés és un orgull que tres dels nostres jugadors puguin aconseguir la Pilota d'Or. Com català també m'omple de satisfacció la nominació de Cesc. Llàstima que Iniestinho s'hagi quedat fora de la llista. I el guanyador és... Xavi. Tant de bo.

El madridisme plora:
L'entorn del Madrid està escandalitzat. Els van anul·lar un gol i els van expulsar un jugador al Vicente Calderón. Oooooh, pobrets, no estan gens acostumats. Amb Plaza vivien millor.

L'opinió dels meus pares:
La meva mare estava entusiasmada amb la retransmissió del Barça en obert. "Fill meu, ha estat un goig veure el Barça des de casa. Al bar ens cobren tres euros per cervesa i no està el pati per a despeses". El meu pare també em deixa un missatge: "Digues-li a Guardiola de part meva que ja està bé de jugar amb 10. Henry dimissió".