dilluns, 17 de març del 2008

M'agrada ser segon

En aquests moments, si em deixés portar per la passió i els sentiments agafaria el televisor i el llençaria pel balcó. L'Almeria ens ha ficat dos gols d'estratègia i en podia haver marcat dos més. ¡Un altre diumenge regalant punts! Conclusió: al Barça li agrada ser segon. Ser segon és bonic. És un acte d'humilitat i de modèstia. Els primers són prepotents, xulos i estúpids. M'agrada ser segon. Visca els segons!

Ànim Vila-real, tu pots:
El Madrid està realitzant una segona volta de pena. I nosaltres, queda clar, no som l'alternativa. No passa res. Animarem al Vila-real. Es l'únic equip que pot fer ombra al Madrid. Visca el submarí!

M'estic medicant: El meu psiquiatra ha tornat a receptar-me uns tranquil.litzants. Estic dels nervis. Llegueixo la premsa i.... Messi lesionat i enfadat, Touré amb hèrnia, Ronaldinho desmotivat, Henry deprimit perquè no pot veure la seva filla i l'alternativa es diu Mourinho (jo no el vull veure ni en pintura). De moment m'estic prenent una pastilla al dia. Espero que no hagi d'augmentar la dosi.

A pel Manchester:
La millor notícia de la setmana ha estat el sorteig de la Champions. El Shalke O4 és un equip accesible (com el Celtic). Si no fem el burro estarem a semifinales i aleshores... tremola Manchester! Totes les nostres il.lusions estan a la Champions.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Diuen que el Fenherbaçe pagaria 50 kilos per Ronnie.

Bon vent i barcanova.