dimarts, 23 de setembre del 2008

Aaaaaaaaaaaah

La veritat és que abans de posar-li títol a l'article he tingut un dubte. És millor "Oooooooooh" o és millor "Aaaaaaaaaaah"? Finalment m'he quedat amb la segona opció, sinònim de plaer i satisfacció. Des que ha finalitzat el partit estic en un núvol. És una sensació meravellosa que ja pràcticament havia oblidat. En una cadena de televisió es preguntaven aquesta nit: "Sis gols del Barça: miratge o realitat". Realitat, home, realitat. Si demà es troben pels carrers de Barcelona a un home amb un somriure enlluernador i una mirada triomfadora.... aquest home sóc jo.

Que tots els equips es diguin Sporting:
A l'Sporting de Lisboa li vam ficar tres. A l'Sporting de Gijón, sis. Espero que els pròxims rivals siguin també Sporting: Sporting de Betis, Sporting de Espanyol i Sporting de Donetz.

Adéu a la crisi:
I no em refereixo a la crisi econòmica (que per desgràcia durarà una bona temporada). La crisi del nou Barça ha quedat avui desactivada. Els socis culés mirem el futur amb més optimisme. La meva mare, per exemple, ha pronosticat que en 15 dies com a molt ja serem líders. Genial.