diumenge, 23 d’agost del 2009

Supercampions

El "Copa, Lliga i Champions" que hem cantat aquest estiu s'ha convertit en "Copa, Lliga, Champions i Supercopa". Fantàstic. Tant de bo dins d'uns mesos la cançó digui "Copa, Lliga, Champions, Supercopes i Mundialet". Aquesta nit hem tornat a jugar com els àngels. Fins i tot Ibra i Maxwell han estat gairebé perfectes. Tot sembla indicar que la decadència que va patir el club després de guanyar la Champions de París no es tornarà a repetir. Guardiola no ho permetria. Ja hem aconseguit el quart títol de la temporada. I ara... a per la Supercopa d'Europa.

L'opinió de la meva família: Em truca la meva mare: "Fill, el teu pare i jo marxem a Canaletes amb una bandera. Que els turistes sàpiguen que hem guanyat una altra Copa". El meu germà m'envia un SMS: "Supercampiooooons! Cal organitzar una rua". Estan pitjor que jo.

"Insaciables": Sempre que guanyem un títol cal entrar en les webs de la premsa de Madrid. El diari Marca titula la seva pàgina amb la paraula "Insaciables". És veritat. Com més títols guanyes, més títols vols. Espero que el Barça també guanyi el festival d'Eurovisió, la final d'OT i el Tour de França.

La bandera de la meva veïna: La meva veïna es troba a Islàndia passant uns dies de vacances. Em va deixar les claus perquè regués les plantes i pengés en el seu balcó la bandera del Barça si guanyàvem la Supercopa. Missió complerta.