dilluns, 31 d’agost del 2009

Gràcies a tu, Pep

Pep Guardiola ha donat les gràcies públicament als espectadors que hem assistit aquesta nit al Camp Nou. Aquest home és un encant. No ens has de donar les gràcies, home. Veure el teu equip és un autèntic plaer, encara que sigui un dilluns a les deu de la nit (un horari esperpèntic). Amic Pep, som nosaltres els qui hem de donar-te les gràcies. Hem aconseguit cinc títols en un any, però els teus nois continuen corrent i lluitant fins a l'últim minut. De fet, els jugadors han estat més animats que l'afició. Que ningú no s'alarmi! Tinc l'explicació: molts dels 70.000 culés que han anat a l'Estadi han viscut avui el seu primer dia de treball després de les vacances i, lògicament, no estaven per a moltes rialles.

Estic entusiasmat: Hem guanyat 3-0 jugant sense Messi, Iniesta i Márquez, i amb l'esgotament del partit de la Supercopa d'Europa. El Guardiola Team sempre té recursos. Avui, per exemple, hem marcat els tres gols de cap. Un altre dia, marcarem amb l'orella o el genoll.

Novetats tàctiques: El Barça comença la temporada amb algunes novetats tàctiques. Alves i Maxwell jugaven d'extrems, Puyol i Piqué de laterals, i Sergio en el centre de la defensa. Guardiola és intel·ligent i sap que és necessari "desconcertar" els equips rivals. També podem ser el "Despiste Team".

Ibra goooool: Hem celebrat el gol d'Ibra amb histèria. Ja ho sé, ens hem passat. Però teníem tantes ganes que marqués. Ja està. Ens hem tet un pes de sobre.

Plantilla curta?: La majoria dels culés tenim la sensació que la plantilla és curta. S'han anat Martín Cáceres, Guddy, Hleb, Silvinho i Eto'o i només han arribat tres recanvis: Ibra, Txigrinsky i Maxwell. Sortosament Pedro i Jeffren estan com una moto i Bojan sembla més entonat que l'any passat. Per cert, Jeffren és com Cristiano Ronaldo, però en bo.

L'opinió de la meva família: La meva mare m'ha trucat. Estava radiant: "Fill meu, l'any passat vam perdre al camp del Numància i aquest any comencem la Lliga guanyant 3-0. Si tot continua així... campions al febrer". El meu pare, en canvi, m'envia un SMS molt pessimista: "Ja tenim dos lesionats. Si tot continua així... al febrer estarem en llocs de descens".