dimarts, 13 d’octubre del 2009

Setmana cutre

Quan la Lliga s'atura per culpa dels "apassionants" partits de les seleccions sempre acaben succeint fenòmens paranormals. D'entrada, Xavi ha tornat lesionat i no sabem si jugarà el dissabte contra el València. Del Bosque dimissió! Espero que amb Iniesta s'imposi el sentit comú i es quedi a la banqueta. També m'ha semblat molt caspós el xou dels jugadors amb les tropes espanyoles a Bòsnia. Només hi faltaven Marta Sánchez i Carmen Sevilla.

Calma, sisplau:
Tampoc m'agrada gens l'ambient pre-electoral que s'ha creat en els últims dies. El 95% dels culés només pensem en guanyar títols i en consolidar-nos com el millor equip del món. I si podem endur-nos la quarta al Bernabéu, millor que millor. Espero que tant els candidats de l'oposició com el president Laporta mantinguin la calma i entenguin que estem en un moment històric. A diferència de les eleccions del 2003, les de l'any vinent arriben en una època gloriosa per al club. Que ningú espatlli la festa, sisplau.

Jo sí et vull, Messi:
Una altra de les notícies que m'ha deixat impactat és que el 60% dels argentins volen que Messi sigui suplent davant d'Uruguai. Jo estic encantat. Si Messi no juga tornarà més fresc a Barcelona. De tota manera, em sembla increïble i injust el resultat d'aquesta enquesta. Ànim Messi, a Barcelona sempre desitjarem que siguis titular.

Sala Bernabéu al Camp Nou:
Dos temes optimistes per acabar aquest article. M'encantaria que Robinho vingués al Barça al desembre. Pot ser-nos de gran utilitat a la davantera i a més el morbus estaria assegurat. I m'entusiasma també la possibilitat que una sala noble del Camp Nou (seguint una tradició) s'anomeni Bernabéu si guanyem la quarta Champions. On cal signar?