diumenge, 21 de febrer del 2010

Cap de setmana gloriós

Golejada de l'equip de futbol i pallissa històrica al Madrid en la final de la Copa de bàsquet. Aaaaaaah, quin plaer! Ha estat un cap de setmana espectacular. En aquests moments tinc la moral pels núvols. I perquè la felicitat sigui completa ja només falta una cosa: que dimarts aconseguim un bon resultat a Stuttgart.

Primera alegria:
El 4-0 de dissabte va ser terapèutic. Després de la derrota del Calderón, els socis patidors com jo havíem generat una certa inquietud. Doncs bé, la inquietud es va dissoldre de cop en el minut 34 quan vam marcar el 3-0. El segon temps va ser tan relaxat que em vaig dedicar a fer mots encreuats i a xerrar amb els companys de la graderia. Guardiola no va quedar satisfet amb el rendiment de l'equip. Jo, sí. Contentíssim. Signo amb els ulls tancats que tots els partits que queden al Camp Nou siguin tan "avorrits" com el de dissabte i acabin 4-0.

Segona alegria:
El Barça de bàsquet ha aconseguit la Copa del Rei de manera apoteòsica. Hem guanyat el Milionaris de Madrid de 19 punts (que podien haver estat 25). La cara de Florentino Pérez a la llotja era un poema. L'home ha d'estar desesperat. Els seus equips milionaris li estan donant molts disgustos. I jo que m'alegro.

Tercera alegria?:
El dimarts torna la Champions. Oé, oé, oé. Uns 20 amics ens reunirem un un bar musical per veure l'Stuttgart-Barça. I aquesta vegada, res d'entrepans, frankfurts o patates braves. Hem encarregat un sopar de luxe amb dos plats i postres. Espero que els gols del Barça m'ajudin a tenir una magnífica digestió. Força Barça.