diumenge, 7 de febrer del 2010

Invictus

El dissabte vaig viure dues victòries èpiques: la del Barça i la de la selecció sud-africana de rugbi. La nova pel·lícula de Clint Eastwood, "Invictus", relata l'espectacular trajectòria de Sud-àfrica al mundial de rugbi de 1995. Van guanyar la final a Nova Zelanda amb el suport incondicional a la graderia del president Mandela. Crec que la propera pel·lícula d'Eastwood ha d'inspirar-se en aquest Barça heroic de Guardiola que pot amb tot (àrbitres, penals, expulsions, Villaratos...). I en el repartiment només cal fer un canvi: Messi per Matt Damon. Ja portem 21 jornades de Lliga i nosaltres també continuem "Invictus".

Visca els cinc punts:
L'Espanyol, com era d'esperar, va fer el ridícul al Bernabéu. El duel amb el Milionaris de Madrid és apassionant, però nosaltres tenim cinc punts més. Això significa que cada setmana som una miqueta més campions. A Madrid estan desesperats. Jo els recomanaria que vagin al psiquiatra. Al meu, per exemple. És un expert en esquizofrènia.

L'opinió dels meus pares:
Em truca la meva mare. Està indignada: "Fill meu, has vist el Madrid-Espanyol? Quina costellada. L'Espanyol és el Madrid B. No hi ha dret. Quan vénen al Camp Nou es deixen la vida i quan van al Bernabéu semblen mosquetes mortes". El meu pare també es posa al telèfon: "T'ho vaig dir, fill. Estava segur que el pla anti-Barça de la premsa madrilenya ens passaria factura. I ja veus. L'arbitratge del dissabte va ser nefast. I espera't, que això només és el principi. Ara aniran a per Messi. A la més mínima... l'expulsaran".