divendres, 14 de maig del 2010

Estem taaaaaan a prop

Si diumenge no guanyem la Lliga... no passarà res greu. La temporada de l'equip ha estat excel·lent. Hem jugat a un nivell fabulós a la Lliga, hem guanyat al Bernabéu, hem estat a un gol només de jugar la final de la Champions i a la Copa ens va eliminar injustament el Sevilla. Pel camí, a més, ens hem emportat dues Supercopes i el Mundial de clubs. Si diumenge no guanyem la Lliga... no passarà res greu. Serà un pal, naturalment, però no tindrem res a retreure als nostres jugadors. Dit això... em moro per guanyar la Lliga! Vull guanyar la Lliga! Seria tan gran guanyar aquesta Lliga! I som taaaaan a prop de guanyar-la!

Gairebé tot a punt per a diumenge:
Demà serà jornada de relax: paella, passeig per la platja, meditació i moltes valerianes (l'opció Tranquimazin queda, de moment, descartada). I diumenge serà el gran dia. Menjaré amb la meva família a les 14.30 i em citaré amb els amics al Camp Nou una hora abans del partit per viure l'ambient al màxim. Aquesta vegada, lògicament, no portaré els amulets del dia de l'Inter.

Pla A:
Si guanyem (que guanyarem)... sopar, Canaletes, ballarugues en una discoteca fins que el cos aguanti, xocolata amb xurros i el que faci falta. No descarto una peregrinació a Montserrat.

Pla B:
Si la Lliga la guanya l'equip de la meseta... desconnexió total fins que comenci la temporada el 15 de juliol.

Dit això... Estic convençut que guanyarem la Lliga! Visca el Barça i visca el Màlaga! Estic molt excitat!

Una a-barça-da