dimecres, 17 de gener del 2007

Gràcies, Saviola

BARÇA 3 - ALABÈS 2

Les coses com són. Si hem arribat a quarts de final és gràcies a Saviola. Ha marcat els 5 gols de l'eliminatòria. Els socios del Barça sempre hem sentit admiració pels jugadors que, encara que no siguin titulars, es deixen la pell al camp i són discrets. Va passar amb Larsson i ara està passant amb el Pibito.

Estat d'ànim abans del partit:
Dues coses m'han alegrat el dia: la presència d'Eto'o als entrenaments i les declaracions del president del Madrid. Són els meus herois. El partit de l'Espanyol ja no el recordo (he patit un atac d'amnèsia).

Estat d'ànim després del partit:
No m'ha agradat gens que un equip de segona divisió amb suplents ens marqui 2 gols a l'Estadi. I tampoc no m'ha agradat que amb el 2-2 l'Alabès tingués una oportunitat clara per fer el 2-3. No vull més ensurts, sisplau! Demano als jugadors una mica més de concentració. Les properes eliminatòries de la Copa del Rei i de la Champions seran molt diferents. Ja no tindrem "Alavesos".

L'opinió de la meva dona:
"Se m'està acabant la paciència. Què li passa al meu estimat Barça? Sí, hem guanyat, però de quina manera... Alguns jugadors estan aplatanats. Hem de recuperar la frescor de la passada temporada, ja!".

La cirereta final:
40.000 persones han anat a l'Estadi. I he vist molts nens. El Barça ha estat intel.ligent amb els preus de les entrades i l'oferta 4x1. Caldria repetir l'experiència sempre que es pugui. Endavant Barça!