dimecres, 21 de març del 2007

Sí, sí, sí. Hem guanyat a París

Una novel.la sobre la final de París? Doncs sí. L'experiència va ser tan vibrant, tan brutal, tan inoblidable que quan vaig arribar a Barcelona, encara sota els efectes del gol de Belletti, vaig encendre l'ordinador per redactar totes les meves emocions. Així va néixer "Sí, sí, sí. Hem guanyat a París", una novel.la a mig camí entre la ficció i la realitat que intenta immortalitzar aquelles hores màgiques del 17 de maig del 2006. El llibre està protagonitzat per diversos personatges disposats a compartir-ho tot: la passió pel Barça i els secrets més íntims.

28 hores en un autocar, la torre Eiffel blaugrana, una seguidora de l'Arsenal molt seductora, el poder dels SMS, una desaparició misteriosa, 90 minuts taquicàrdics, "Eto'o, Eto'o, comment tu t'appelles", el gol de Belletti, "Madrid se quema, se quema Madrid", unes declaracions exclusives dels jugadors durant el partit i una celebració "oh la la". Tot el que apareix en el text és real o podia haver estat real.

El llibre està dedicat als 21.000 barcelonistes que van anar a París i als culés que van animar des de qualsevol part del món. És l'homenatge a un partit històric. Sempre ens quedarà París."Sí, sí, sí. Hem guanyat a París" es la meva segona novel.la sobre el Barça (l'any 1999 vaig publicar "Blai Grana"). Està escrita amb passió, sentiment i humor. "O-le-le, o-la-la, ser del Barça és... el millor que hi ha".

PD: podeu veure la portada del llibre a elentorno.com