dijous, 1 de març del 2007

Oé, oé, oé

Saragossa 1-Barça 2 (classificats!!!!)

Ja tocava. Els culés somiàvem amb una nit com aquesta. Hem eliminat de la Copa a la nostra bèstia negra. Un goig. Ja sé que molts aficionats estan pensant en el partit contra el Liverpool. Encara no. Ara s'ha de vibrar amb la victòria d'avui i amb el passi a semifinals. En el meu cap només hi ha un rètol lluminós: "Saragossa, eliminat". Després de tantes setmanes irregulars ja tenia ganas de viure un "subidón". Ho vaig dir diumenge: "Estem vius". Molt vius.

Nit de cervesa i festa:
Ha estat una nit de cerveses, entrepans i festa. He vist el partit amb uns amics, el meu germà i la meva dona en un magnífic bar de la ciutat. El cambrer que ens ha servit, madridista fins a la mèdul.la, ha acabat invitant-nos a chupitos. Hem cridat com mai els gols de Xavi i Iniesta. Hem aplaudit Thuram, Messi i Oleguer. Ens ha encantat el joc ofensiu de la primera part i la contenció de la segona. ¿Què la Copa era un trofeu devaluat? Això ho diuen els que ja no la juguen.

L'opinió de la meva dona:
La Copa del Rei no és una competició que em motivi especialment, però reconec que feia temps que no disfrutava tant. Vull més dies com el d'avui. Endavant Barça! I, com sempre, ànim Gudjohnsen!