dilluns, 26 de març del 2007

Cap de setmana sense Barça

El Barça és una droga. Quan no juga, em sento inquiet, alterat, tinc mono. Des que era petit he detestat aquests caps de setmana sense futbol. Els culés continuem recordant el 0-4 de Huelva. I cada vegada estem més convençuts que podem guanyar la Lliga i la Copa. Sona molt bé...

Tres pensaments en veu alta:
1.- El Getafe será el nostre rival de Copa. Fantàstic. Jo volia una final Barça-Sevilla. Encara recordo el partit de la Supercopa d'Europa i tinc ganes de revenja. Moltes ganes.

2.- Les lesions de Messi i Eto'o van ser decisives a la Champions. Amb ells, l'eliminatòria contra el Liverpool hagués estat una altra història. Ara, Messi i Eto'o ens ajudaran a sentenciar la Lliga.

3.- Si el Madrid no guanya la Lliga... portaran quatre anys sense títols. És una passada. Ni en els meus millors somnis...

Sí, sí, sí. Hem guanyat a París:
Barça TV em va entrevistar ahir amb motiu de l'aparició de la meva novel.la sobre la final de París. Quan estic a Barça TV em sento feliç i relaxat. És la meva tele. L'entrevista va ser il.lustrada amb les imatges de la final. Ooooooh. Espectacular. Per això vaig escriure el llibre. Per recordar, sempre que m'ho demanin, aquells moments màgics: el gol d'Eto'o, el gol de Belletti, Puyol alçant la copa...

La presentación del llibre comptarà amb la participació de tres amics il.lustres: l'escriptor Jordi Galceran, autor d'"El mètode Grönholm", Josep Vila, periodista de Catalunya Ràdio, i Adrià Serra, guionista d'El Terrat i creador del blog "Diari d'un culer". La novel.la ja ha arribat a les llibreries. Espero que us agradi i estaré encantat de llegir els vostres comentaris. Visca el Barça.