dimecres, 21 de març del 2007

Sempre així, sisplau

Recreativo de Huelva 0-Barça 4

Quan arriba el descans i estàs guanyant 0-3, el cos es relaxa, la ment s'obre, els pulmons agafen aire i desapareix la suor de les mans. Per als socis patidors com jo, un 0-3 a la mitja part és un regal de la natura. El segon temps, no fa falta dir-ho, ha estat sensacional: fas bromes amb els amics, parles de cinema, estàs més carinyós amb la teva dona i no tens atacs de pixera que t'obliguen a visitar el lavabo cada 15 minuts. Ooooooh. Una meravella. Potser no ha estat el millor partit de l'any, però m'encanta, m'encanta, m'encanta!!!! arribar al descans amb un 0-3.

Estat d'ànim abans del partit:
Ha estat una setmana estranya i avorrida. La premsa només ha parlat de fitxatges i més fitxatges. Ningú no recordava el Huelva. "Es el típic partit tonto que sempre acabem perdent", he pensat aquest matí en un atac de pessimisme. Doncs no. M'he equivocat. S'hauran acabat els partits tontos?

He de felicitar:
A l'equip de bàsquet, per la seva victòria d'avui. Guanyar al Madrid, encara que sigui en petanca o submarinisme, sempre és un plaer.
A Thuram i Oleguer, pel seu suport a la llengua catalana a la Catalunya Nord.
A Valdés, per la seva eficàcia en els últims partits.

Sí, sí, sí. Hem guanyat a París:
Vull agrair les mostres de simpatia i els bons comentaris que he rebut després de l'anunci de l'aparició de la meva novel.la sobre la final de París. Vull donar les gràcies, també, a elentorno.com per la seva col.laboració. El llibre surt el divendres 23 de març. Ja queda menys. Continuaré informant.

L'opinió de la meva dona:
"Un gran resultat, que per cert ja tocava... El joc continua sense convèncer-me, però després d'un 0-4 s'ha de ser optimistes i disfrutar del liderat a la Lliga.Jo també vull felicitar: a Alfred Picó, per la seva brillant novel.la. Un regal per a tots els culés, als que recomano la lectura de 'Sí, sí, sí. Hem guanyat a París'. Moltes gràcies, Alfred!".