dilluns, 1 d’octubre del 2007

Hem de jugar sempre a casa

Ho tinc molt clar. El Barça ha de jugar aquesta temporada tots els seus partits al Camp Nou. A Santander i a Pamplona vam ser incapaços de marcar un gol. I en només una setmana n'hem ficat nou: tres al Lyon, dos al Sevilla i avui quatre al Saragossa. Per què hem de perdre el temps jugant en camp contrari? Parlaré amb Villar, amb la UEFA, amb la FIFA, amb qui faci falta. Però pel bé del futbol, aquest equip no ha de sortir del seu Estadi.

La millor afició del món:
La graderia del Camp Nou ha estat un festival. Els socis hem corejat els noms de la majoria dels jugadors del Barça (ens hem deixat Ezquerro i pocs més) i hem entonat cançons, càntics i crits de guerra. No sempre s'ha de mirar cap a Liverpool per trobar una afició implicada i sorollosa. I sense cervesa al cos.

Què fem amb Ronnie?:
Tot el que està passant aquests dies és molt desagradable. Sense ell, juguem bé i guanyem. Molt fort. La meva conclusió és clara: Ronaldinho només ha de jugar si està al 100%. O al 90%. No podem viure de records. Ronnie ànim. Cuida't i entrena, sisplau.

Els meus pares opinen:
Per fi he vist el meu pare feliç. Ja era hora: "Fill meu, estaré uns dies sense queixar-me. He recuperat la il.lusió". La meva mare, l'optimista de la família, m'ha trucat per demanar-me el regal del seu sant, que és el 7 d'cotubre: "Fill, vull una samarreta de Messi. I signada, si és possible".