dissabte, 19 de desembre del 2009

Estic molt, molt, molt emocionat

Estic molt emocionat. Però "molt, molt, molt". En aquests moments estic veient com Puyol aixeca la Copa del Mundialet. La sisena!!!! Els meus amics i familiars estem preparats per sortir al carrer, passejar les banderes del Barça per la ciutat i acabar a Canaletes. I la fi de festa serà a casa de la nostra amiga Victòria (meravellós nom) on ens menjarem un sopar de nassos. I brindarem mil vegades pel Barça.

Jo també he plorat:
Guardiola ha plorat sobre la gespa. I jo, també. Estic molt emocionat. Però "molt, molt, molt".

Visca el 2009!:
Els culés sempre recordarem el 2009. Un any màgic, meravellós, increïble, perfecte. L'any del Triplet, de les Supercopes, del 2-6, del gol d'Iniesta. I ara... del Mundialet. Estic molt emocionat. Però "molt, molt, molt". Us deixo, me'n vaig de festa. Visca el Barça... sempre.