dissabte, 5 de desembre del 2009

Visca Messi!

Messi fa patxoca. Ha guanyat la Pilota d'Or, però podria guanyar perfectament altres trofeus com ara la Copa Davis, el Festival d'Eurovisió o el concurs de nadales del meu barri. Els dos gols que li ha ficat al Deportivo han estat espectaculars i decisius. Amb Messi som un equip grandiós. Però sense Messi, també (com es va comprovar contra l'Inter). En el Barça de Guardiola l'important és l'equip. Tothom és necessari, però ningú no és imprescindible. Dit això... que sempre jugui Messi!

El Barça del triplet:
Quin partidàs hem jugat! Els primers 45 minuts han estat "made in triplet". El Barça ha mostrat tots els seus encants: pressió, control, rondo, rematada... Només ens ha faltat un pèl de punteria. Encara prou que en la recta final del partit, quan ja començava a resignar-me amb un altre maleït empat, Messi i Ibra han fet justícia amb dos golarros. Ho he celebrat amb cava català.

Màxima concentració:
I ara a pensar en el Dinamo de Kíev. És un partit a vida o mort. Una derrota podria deixar-nos fora de la Champions. Només de pensar-ho m'enfonso en la misèria. Demano màxima concentració als jugadors. Jo predicaré amb l'exemple. A partir d'avui mateix m'alimentaré correctament, eliminaré el consum d'alcohol i dormiré vuit hores diàries perquè el dimecres, a les 20.45 hores, pugui animar a l'equip... en plena forma!

Els meus pares opinen:
Em truca ma mare indignada: "I ara què dirà la premsa merengue? El Milionaris de Madrid ha guanyat gràcies a un penal inventat. No hi ha dret". El meu pare, amb el seu habitual pessimisme, em pinta un panorama molt negre: "Fill meu, no et facis il·lusions. El Madrid guanyarà la Lliga per decret. L'Espanya centralista no podria suportar un altre triplet del Barça".