dimarts, 29 de desembre del 2009

12 desitjos per al 2010

Aquest any tornaré a menjar amb molta concentració els 12 raïms. Tant de bo tingui tanta sort com l'any passat. Vaig demanar la Champions, la Lliga i la Copa del Rei... i tots els meus somnis es van fer realitat. No vull que em digueu que sóc ambiciós, però aquesta és la llista dels meus desitjos per al 2010. S'inspira en l'eslògan "Tot guanyat, tot per guanyar".

1.- Guanyar la Champions al Bernabéu (sense patir massa a la final). El rival, tant se val.

2.- Que el Milionaris de Madrid caigui eliminat a vuitens de final (per mantenir la tradició)

3.- Guanyar la Lliga amb relativa solvència

4.- Guanyar la Copa del Rei (sense patir massa a la final)

5.- Guanyar el Mundial de Clubs (ja sé que sóc pesat, però sense patir massa a la final)

6.- Guanyar les Supercopes d'Espanya i d'Europa (en aquests casos, si cal patir no passaria res)

7.- Que les seccions guanyin Copes d'Europa

8.- Guanyar el Gamper (penso anar amb la meva neboda de 7 anys i vull que guardi un bon record)

9.- Que els socis sapiguem triar el millor president per al nostre club

10.- Que facin més urinaris per a homes al Camp Nou (qualsevol dia em faré pipi a sobre)

11.- Que millorin els transports públics (estic fart de cues i claustrofòbies, especialment en la línia verda de metro)

12.- Que els partits no es juguin els dissabtes a les deu de la nit (el dissabte per la nit és per sortir de festa amb els amics i la parella)

Ja està.

Feliç 2010 a tots els barcelonistas i Visca el Barça