dimecres, 9 de desembre del 2009

Ja respiro tranquil

S'ha acabat el patiment. Buf! La lligueta d'aquesta temporada ha estat duríssima. La majoria de comentaristes ens van enganyar en dir-nos que el grup del Barça era "assequible". Guardiola, en canvi, ens va deixar anar que al Barça li havia tocat "el grup de la mort". I ningú se'l va creure. Pep tenia raó. Tant el Dinamo com el Rubin han estat uns rivals plastes i combatius. Una dada: el Dinamo, amb cinc punts, ha estat el millor quart classificat de la lligueta. Després de l'1-2 d'avui... ja respiro tranquil. Ens hem classificat i som primers de grup! Oé, oé, oé.

Un esglai de mort:
En el minut 2 ha marcat el Dinamo. El gol m'ha agafat preparant les patates fregides, les olives i les cerveses per als amics. L'esglai ha estat tan terrorífic que m'he pres un wisky doble ("millor un whisky que un trankimazin", he reflexionat). Quin desastre. Estàvem a un gol de jugar... la Copa de la UEFA. "Si ens han d'eliminar que la tragèdia m'enxampi una mica begut".

Gooooool de Xavi:
A les 21.15 hores, Barcelona ha viscut un terratrèmol d'una notable potència (5 en l'escala Richter). Era jo. Eren els meus crits i els meus salts. He celebrat el gol de Xavi com si m'hagués tocat la grossa de Nadal. He sortit al balcó i el meu "goooooool" s'ha escoltat en diversos barris de la ciutat: Poble Sec, Eixample, Gràcia i Sants.

Patir o no patir:
Amb l'1-1, els comentaristes de TV3 afirmaven que ja estàvem pràcticament classificats. La paraula "pràcticament" em produeix pànic. Quan Messi ha ficat l'1-2.... ja he respirat tranquil.

El Bernabéu, més a prop:
L'altre dia parlava amb un seguidor del Milionaris de Madrid. I sabeu què em deia? Que està aterrit pensant en la possibilitat que el Barça arribi a la final del Bernabéu. I, pel que sembla, aquest malson el comparteixen milions de madridistes. Doncs bé, el que per als merengues és un malson, per a nosaltres és un somni. Un somni que està una mica més a prop. Concretament, a sis partits.

El meu rival favorit:
Després de patir com he patit amb el Rubin, prefereixo que em toqui el Milan o el Bayern de Munic. Almenys sabrem a què ens enfrontem.