divendres, 9 de febrer del 2007

Cantant sota la pluja

Em truca el David i em diu: "Alfred, que Eto'o, Messi i Ronnie ja han entrenat junts". La meva dona m'envia un SMS: "Ronnie, Eto'o i Messi... junts". Quina tarda! El mòbil treia fum. Els barcelonistes estem eufòrics. El somni de veure els tres cracks en un 11 titular és a tocar. Plou a Barcelona, però els culés estem cantant sota la pluja.

Uh, uh, Oleguer:
Alguns mitjans de Madrid han aprofitat el tema de l'article d'Oleguer per contaminar l'ambient. A molts, tant els fa el que digui el jugador. És més, ni tan sols han llegit l'article. No ens enganyem, l'objectiu d'aquestes crítiques és el Barça. El madridisme, esgotat de tants escàndols electorals i desastres esportius, necessita més que mai parlar del Barça. Parlar malament del Barça, és clar.

Fam de títols:
Llegeixo en una revista unes declaracions de Puyol. El capità afirma que el vestidor encara té fam de títols. Fantàstic. Com ja vaig escriure fa unes setmanes, el Barça ha de continuar la inèrcia de l'èxit i buscar una nova Champions. Gairebé tots els grans equips europeus (Milà, Bayern, Ajax) han aconseguit dues copes d'Europa consecutives.

Res de res:
He rebut un correu electrònic que porta per títol: "Los mejores momentos del Madrid 2004-2007". No hi ha res. Premes qualsevol tecla de l'ordinador i apareix "Fin". Sensacional.