dimarts, 6 de febrer del 2007

Quina mandra!

BARÇA 0-SARAGOSSA 1

Sincerament, em fa mandra parlar del partit contra el Saragossa. Molta mandra. Els partits de la Copa del Rei sempre són iguals. Si els guanyes, la competició és collonuda. Si els perds, la competició és un nyap. Avui hem perdut 0-1. Si voleu que us digui la veritat, ja estic pensant en l'Osasuna, el Liverpool i el Madrid. Ara per ara, regalo la Copa del Rei als més necessitats.

Estat d'ànim abans del partit:
Això de jugar un dimecres a les deu de la nit és una bestiesa. Els partits "after hours" haurien d'estar prohibits. Surts de l'estadi a les dotze i arribes a casa a la una. I jo encara tinc sort perquè visc a Barcelona. Els que han vingut de Lleida o Girona pràcticament empalmaran amb el treball.

Reflexió final:
La Lliga i la Champions. Aquestes són les dues competicions que interessen als aficionats del Barça. Podem perdre el Mundialet i la Copa del Rei... i no passa res. Però la Lliga i la Champions són sagrades. A la Lliga no estem fins, però els rivals estan pitjor. Fantàstic i que duri. A la Champions, en canvi, haurem d'anar a tope si volem jugar la final. Primera estació: Barça-Liverpool, el 21 de febrer. Tenim tres setmanes per enterrar la mandra i recuperar la trempera.

L'opinió de la meva dona:
"Com que el que vull dir no és més bonic que el silenci, opto per no fer declaracions aquesta nit".