dilluns, 26 de febrer del 2007

Ja parlaré el 6 de març

Barça 1-Liverpool 2

Ha estat una patacada, sens subte. Els culés hem anat al Camp Nou amb fe renovada. Pensàvem que el millor Barça -el Barça somiat- faria aquesta nit acte de presència. L'Estadi presentava un aspecte fantàstic (comparable al del dia del Werder Bremen). Hem entonat els càntics de gala, hem silenciat els sorollosos anglesos, però en el segon temps ens hem quedat sense gas (nosaltres i el equip). A les 22.40 de la nit, quan ha sonat el xiulet final, la majoria de seguidors del Barça ja havien abandonat les seves localitats. Jo encara m'he quedat una bona estona al meu seient. No volia marxar. Tenia la sensació que era l'últim partit europeu de la temporada al camp. I volia assaborir-lo, malgrat la derrota.

No faré cap mena de valoració. Esperaré. Una eliminatòria té dues parts i vull veure com reacciona l'equip a Liverpool. Encara tinc fe en el Campió d'Europa. I encara vull creure que un 0-2 o un 1-3 són possibles. O no? Ajorno les meves valoracions -que en aquests moments no són precisamente un conte de Walt Disney- per al 6 de març, data del partit de tornada.

Estat d'ànim abans del partit:
Tenia fam de Champions. És la meva competició preferida. Aquest migdia he navegat per la web youtube.com i he repassat els vídeos sobre la final de París que la gent del Barça ha penjat en els darrers mesos. És un gust.

Una queixa:
Estic indignat. Si no es produeixen més desgràcies és perquè Deu no vol. La meva zona a l'Estadi -ocupada teòricamente per socis del Barça- estava plena de seguidors del Liverpool. ¿De què serveix tanta policia i tantes mesures de seguretat si "reds" i culés hem acabat ben barrejats? ¿Com han aconseguit ells aquestes entrades? Només el bon comportament de catalans i anglesos ha evitat incidents d'importància.

Reflexió final:
Ja sé que ara fa molta mandra parlar del partit del diumenge contra el Bilbao. Pero tal como està el pati... la Lliga és fonamental. Cal canviar el xip i sumar com sigui aquests tres punts. Que després vindran els partits contra el Sevilla i Madrid.