diumenge, 25 de gener del 2009

Amb pluja i amb vent

Guanyem al Madrid en una nit de pluja. I ara hem derrotat al Numància en una terrible nit de vent huracanat. Res ni ningú no podrà amb nosaltres, i si és necessari també serem capaços de guanyar els partits amb ciclons i maremotos. Malgrat les inclemències metereològiques, no vaig faltar a la cita. Això sí, més abrigat que un d'aquests pobres muntanyistes que intenten escalar l'Everest. Quines ganes tinc de veure el Barça en màniga curta (que llegue el Gamper, ya). De totes maneres, els calfreds van valer la pena. El Barça ens va obsequiar amb 45 minuts de pel·lícula. Quina exhibició. Vaig fer tot el possible perquè no em caigués la bava de gust (més que res perquè la saliva amb el vent provoca una sensació desagradable), però els meus esforços van ser inútils. Aquest Barça ens fa babejar.

Intenten desestabilitzar-nos:
La premsa de Madrid intenta desestabilitzar-nos amb el (im)possible fitxatge de Messi pel Madrid. Ja estem acostumats a aquestes actituds centralistes i prepotents. Estan a 12 punts del gran líder i han de distreure a la seva parròquia amb contes xinesos. Per igualar les coses llançaré un rumor: el Barça vol fitxar a Raúl perquè acabi la seva carrera en el millor club del món. El noi s'ho mereix. Passa-ho.

Mocadors per a Messi:
Per cert... si Messi marca contra l'Espanyol (aquest dijous en partit de copa del Rei) proposo al públic del Camp Nou que ho celebri traient mocadors com a mostra d'afecte cap al jugador. Jo penso fer-ho. Als culés ens va encantar que el dissabte, després dels gols, petonegés l'escut de la samarreta. Gran detall, sí senyor. Meeeeeeeessi. Meeeeeeeessi.