diumenge, 11 de gener del 2009

A brindar amb pacharan

Els tòpics dirien que el partit contra Osasuna ha estat tan excitant i perillós com un "encierro" de San Fermín. Crec que ens hem deixat remuntar per donar-li una mica d'emoció al partit. Els jugadors del Barça han apostat pel "més difícil encara" i han estat capaços de ficar els dos gols decisius en els últims minuts. La victòria ha estat tan espectacular com la meva taquicàrdia. Des d'aquesta columna faig una crida a Messi, Eto'o i companyia: "Nois, deixeu-vos de ximpleries i sentencieu els partits en el primer temps sisplau. Ja sé que és molt avorrit i que després ens adormim en la segona part, però el meu cor us ho agrairà".

Operació passadís:
Si arribem al Bernabéu amb 15 punts d'avantatge sobre el segon, el Madrid ens haurà de fer el passadís. La situació millora cada setmana. En aquests moments estem a 12 punts del segon. Ui, ui, ui.

Qui és Robben?:
Boníssima la portada d'un diari esportiu de Madrid. Comparen a Robben amb Messi. És un acudit fantàstic, com els de Chiquito o Eugenio. Ja van fer el mateix fa uns anys amb Robinho. Ens el van presentar com el "nou Ronaldinho". I ara juga en... el Manchester City.

Els meus pares opinen:
La meva mare m'envia un SMS: "Fill meu, el teu pare i jo celebrarem la victòria fins a altes hores de la matinada. Hem brindat amb cava i ara obrirem una ampolla de pacharan".