dimecres, 7 de gener del 2009

Els Reis Mags són quatre

Melcior, Gaspar, Baltasar i... Messi. Els Reis Mags ja són quatre. Que bonic estava el quiosc aquest matí. Per una vegada en la vida, els quatre grans diaris esportius (Sport, Mundo Deportivo, As i Marca) han coincidit en el titular i la foto de la portada. M'encanta que els diaris de Madrid reconeguin que el millor jugador del món és del Barça. Però més enllà de la messimania (jo sóc el primer malalt d'aquesta dolça addicció) seria injust oblidar que vam guanyar al Calderón gràcies al gran treball dels "suplents" (Pinto, Silvinho, Càceres...). És increïble, però enguany tothom juga bé. En aquest Barça fins i tot Romerito, Escaich, Onésimo i Bogarde serien estrelles.

"Guardiola, fes el que vulguis":
Ahir vam jugar amb els suplents i vam guanyar 1-3. Ja ningú no pot disuctir les decisions de Guardiola. Si diumenge vol treure els juvenils a Pamplona, endavant. Té el meu suport incondicional.

El meu menú de cap d'any:
Alguns amics que em van escoltar el passat dilluns a Catalunya Ràdio m'han demanat que publiqui en aquest blog els jocs de paraules d'"El meu menú de Cap d'any". Doncs bé, som-hi.

Entrants:

- Un piqué-piqué
- Keitons amb vinagre
- Miniesta de verdures
- Sopa de Hlebs

Carns:
- Costelletes de Xavi amb Touré de patates
- Henrycot de vedella
- Filet d'Alvestruç

Postres:
- Mel i mEto'o
- Flam de caraMilito amb fruits del Busquets
- TiraMessí
- Cigaló de rom Puyol

Vins:
-Valdés-peñas
-Un Pinto Márquez de Cáceres
-Un Abidal Penedès