diumenge, 26 d’abril del 2009

Estic nerviós (ho sento)

Després del 2-2 del Barça i del 2-4 del Madrid he parlat amb alguns dels meus amics. Un 50% està ansiós i amb els ulls tancats com si estigués veient "L'exorcista". L'altre 50%, molt més optimista, m'assegura que guanyarem la Lliga fins i tot perdent al Bernabéu. Lògicament jo comparteixo l'opinió... del primer grup. Ho reconec: estic molt nerviós. Avui no he sopat i demà em prendré el dia lliure. Passejaré per la platja de la Barceloneta per recuperar la pau interior i l'energia positiva.

Quatre coses abans de ficar-me al llit:

- Ho he escrit en altres articles i ho vaig comentar divendres passat en una tertúlia a Ràdio Marca: chapeau per al Madrid. Està realitzant una segona volta estratosfèrica. Millor que la nostra. En punts, és clar. En joc no hi ha color.

-A Higuain li han perdonat una targeta groga. Era el cinquena i es quedava sense jugar contra el Barça. Qui ajuda a qui?

-El dimarts... tots al Camp Nou. Hem de menjar-nos el Chelsea amb patates fregides i ketxup.

-Els madridistes donen per guanyat el seu partit contra el Barça. En tots els fòrums merengues el Madrid ja està a un punt. M'agrada aquest estat d'eufòria. Si el Barça guanya (o senzillament empata)... el cop serà mortal.