dimecres, 11 de novembre del 2009

ET: Efímer Triplet

Ho ha dit Casillas després del desastre d'ahir: "Passen coses al Madrid que servirien per fer un guió d'Steven Spielberg". La pel·lícula seria un èxit. Jo la titularia "ET: Efímer Triplet". Es tracta d'un simpàtic extraterrestre que és enviat a Alcorcón per acabar amb un prepotent imperi galàctic. I ja que parlem d'Spielberg també podríem estrenar "Indiana Alcorcón i el 4-0 maleït", "Tiburón sense dents", "Raúl i el parc juràsic" o "Salvar al soldado Guti".

Gran dia per a la humanitat:
Ja sabíem que els diners no fan la felicitat. I ara també podem proclamar que els diners no fan els títols. És una gran notícia per a la humanitat.

Sense triplet:
Passi el que passi a la Lliga i a la Champions, el Milionaris de Madrid ja no podrà aconseguir el triplet tan desitjat. Estaven obsessionats amb repetir la nostra fita. És que són uns copions.

Fum en el meu mòbil:
Continuen arribant SMS al meu mòbil. Dues frases es repeteixen: "Visca l'Alcorcón" i "Adéu triplet". Em truca la meva mare: "Hola fill, el teu pare i jo portem tot el dia connectats a internet mirant les webs de la premsa esportiva de Madrid. És un espectacle fabulós. Molt millor que un dia a Port Aventura. I més barat".

5-0 a la Leonesa:
I perquè aquest 10 de novembre fos encara més memorable, el Barça li va clavar cinc golets a la Leonesa. Ooooooh, quina nit tan gloriosa! Per cert, se m'acut un altre títol: "Cristiano Jones: a la recerca del triplet perdut".